söndag 27 maj 2012

De måste fan va allergi.

Det är så synd om William. Ju äldre han blir,ju mer problem med andning,ögonen,näsan osv. Det har ju varit soligt en hel vecka nu å massor av pollen i luften finns de gott om. Igår började han hosta å bli snorig. Liks så idag. Ingen feber el tecken på förkylning. Å,William var knappt förkyld i vintras så varför skulle han bli förkyld i detta väder (jag vet går) men denna känns exakt som en allergi. Vill så gärna ha de svart på vitt å veta vad han inte tål så man kan undvika detta bättre. Så jag kommer ligga på luren till vårdcentralen å kräva ett prick test el blodprov. Vad som helst för att få veta. Man blir hjälplös när man inte kan få hjälp med detta. Jag blir så förbannad på när jag tänker tillbaka på läkaren i Enköping som vi fick. Så jäkla sur hon var å visade oss vägen ut efter 5 min besök....... Nu vill jag fan veta! :-)

Inga kommentarer: