onsdag 16 maj 2012

En glad william

William hade massor att prata om besöket på polisstationen med dagis. En sån upplevelse för dom:) här har vi käkat tacos å pappa Tobbe har nu läst en god natt saga för Wille.

2 kommentarer:

Jessica sa...

söta wille <3 va spännande att få åka till polisstationen på besök =) vart va de nånstans då? sala? :) puss

Manfred med flera! sa...

Ååå, tacos! shit va gott! :O