torsdag 31 maj 2012

En torsdag...

Vilken jäkla förskylning man har åkt på. Hostar,snorar,tappar rösten,frossa m.m. Det är riktigt jobbigt. Vill att detta ska vara över nu. Så sjukt jobbigt att jobba om de ska vara såhär :(

Fick smultron plantor av mamma igen. Ojoj,vad William kommer plocka smultron i sommar. Men jag undrar var sommaren tog vägen? De är kallt! Men de ska bli skönt med en lååång ledighet nu. Kommer inte vistats på jobbet förens vecka 28 med jobb på tre dagar å sen efter de v.33. Ja,fast ska ju jobba tre nätter nu i helgen först.

Drömmer mig in i framtiden. Jag å min käraste hade en riktig mysig pratstund igår om det ena å de andra. Jag är så lycklig med dig. Så komiskt att de helt plötsligt slår till i hjärtat att de e den mannen man vill leva med. Förut har mina känslor varit överallt. Ju bättre man mår ju säkrare känner man sig. När jag prata med min psykolog förut så hade jag en sån ångest. Idag känner jag knappt av den. Kristin fick mig tänka på ett å annat sätt som fick mig må bättre. Så idag känner jag mig verkligen lycklig över allt vi har tillsammans å flera år ska de bli! :)

1 kommentar:

Jessica sa...

de låter fint och höra <3 =) men tråkigt att du är sjuk.

åh smultron är ju såå bra :)