onsdag 16 maj 2012

Film mys

Nu blir de Hamilton å vattenmelon :) någon som har sett denna film? Vad tycker ni?

2 kommentarer:

Jessica sa...

åh va gott med melon <3

Lotta sa...

Sv: Oh tack så jättemycket :D Vad ska du hitta på idag? :)