måndag 21 maj 2012

It's a big day...

Underbart väder å jag älskar det! Låt de va så här länge nu. Ska ut å vattna mina blommor men först njuta av en härlig frukost :-) igår så blev de fiskning å fix i trädgården. Mycket trevligt. Men såg att min lammöra verkar inte ha klarat sig så en ny lär köpas om jag inte kan ta skott el planta av någon?!? Min rodedendro lär planteras. Men vet inte riktigt var. Får se. Igår kväll när jag titta på TV rördes de i magen igen. När jag vänta William om jag inte minns fel så började jag känna rörelse tidigare än vecka 19. Idag är är det v.20 å får se om barnmorskan på akis låter mig ha detta bf datum el om de blir flyttat!? De återstå att se. Men de ska bli spännande idag iaf :-) puss

2 kommentarer:

Manfred med flera! sa...

Åh, va mysigt att du känner nu :) men jag trodde du va i typ v18 eller så eftersom du har rul idag :P
lova skriva på höstbebis när du är färdig :) supernyfiken!

Emma sa...

Sv: Tack så mycket! Ja det hade jag, det var asnice! :) Kram