lördag 19 maj 2012
Jag kanske ska ta å berätta nu..?!?!
Egentligen så tror jag sambon blir lite sur på mig nu men då får han bli det för jag vill ju inte neka er alla misstänksamma människor som ser hur trött jag är å vad annorlunda lite jag äter nu för tiden å att jag faktiskt har mått dåligt en period. Men nu berättar jag det även om sambon blir sur ;-) Du fick tid på dig å på måndag har tiden passerar halvvägs. Jo,det är så som många har förstått å gissat rätt på att det kommer en bebisleverans i oktober å på måndag blir det ultraljud. Vi plussade på alla hjärtans dag å de var en rolig dag! Anledningen för att jag inte har "fått" skrivit är för sambon gillar inte skvaller via internet å det förstår jag. Men orkar inte vita lögner eller neka längre ;-) just därför berättar jag nu! Det ska bli spännande å William tycker det ska bli kul å bli storebror med. Ringde mina söta mormorsföräldrar å de skulle passa William på måndag medan vi går på ultraljudet å kikar på bebis! Men så nojjig man har blivit. Drömt drömmar om detta.. Men de ska nog gå bra. Underbart väder idag. Idag vill jag va ute hela dagen! :-) beutiful day! Puss
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

2 kommentarer:
Men guud va roligt! GRATTIS TILL ER :D önskar er verkligen all lycka =)
Wej! :D
De kommer gå toppen imorn!
Skicka en kommentar