tisdag 15 maj 2012

Nu känns de sommar

Färskpotatis,filé av kalv å grönsaker:)

3 kommentarer:

Jessica sa...

åh va gott =) mumsigt!!!!!!

Jessica sa...

åh va gott =) mumsigt!!!!!!

Linda sa...

Det gr jättebra med träningen. Å nu ska de få beställa overaller:)
Så kul å se dom jaga bollen. :)