Å,så trött man kan vara. Har jobbat dagvecka hela veckan å de har varit segt men nu är det ju äntligen helg. Vi kollar in let's dance å myser. Väntar på resultatet sen ska vi hoppa i bingen.
Idag körde vi badminton med jobbet å det var ju kul å skönt att röra på sig. Å,önskar att man kunde hålla på med någon sport eller något men de är ju lite svårt just nu ;-) men å andra sidan finns ju promenader man kan göra. Imorgon får man väl träningsvärk efter denna dag.
Imorgon får vi se vad dagen bjuder på. Tobbe ska jobba å vi tar nog en sovmorgon om inte skrutt vaknar tidigt dvs. Snart är de lååångledighet! Har lite ångest för att William inte kommer få på dagis under den tiden men men.
Puss på er alla fina!

1 kommentar:
Hoppas du får njuta av en lååång sovmorgon!
Skicka en kommentar