söndag 20 maj 2012

Ute på sjön

Vädret är på topp å de e 20 grader varmt. Vi har varit ute på sjön på en liten fisketur. William fick två små aborrar å jag fick en mört ;-) å de andra fick såklart också napp men allt vi fick va små fisk.

Nu ska vi grillas å vi är sugna hela bunten på få mat i magen då de blev ca 3 timmar på sjön.

2 kommentarer:

Jessica sa...

åh va kul och fiska de är alltid kul ju :)varoligt för han och fiska och få en fisk :)

Manfred med flera! sa...

ni ser ut att ha haft supermysigt! min karl kikar över axeln på mig och muttrar avundsjukt ;) haha