söndag 24 juni 2012

Att bo på landet

God morgon alla fina människor! Imorse fick vi se något kul! Kossorna som går i hagen nära vårt hus skulle byta till hagen mitt över. De började lite söt med en lite ko trippa över.. Men när hon märke att ingen följde efter vände hon å gick tillbaka till flocken. Men dom andra små söta kossorna stod stilla å vägra byta hage.Till slut tröttnade ägarna å lät de va kvar! De är så härligt att man få bara njuta av en sån grej å inte stressiga stan där man får se bilar som står å tutar på varandra istället!!! Därför älskar jag att bo på landet :-)

Igår åkte vi till Jossan å Tobbe å grillade lite. Mycket trevligt! Vi dansa en massor så william blev trötter å somma fint i sängen hemma. Vilken bebiskula Jossan har fått! I september så ska William få ytterligare en kusin :-)

2 kommentarer:

LIENE sa...

Jag har andra uppfattningar om landet... tråkigt och man kommer inte ens till affären om man har ingen körkort och bil själv. Man kan då inte vara spontan på landet på samma sätt.

sv: Min midsommar var perfekt:D

LIENE sa...

sv: Kanske när jag är gammal och grå och vill ha lugnt omkring mig:)
Just nu älskar jag att gå ner på stan för shoppning eller glass, eller kalla hit någon kompis. Jag älskar när bilarna kör förbi, barnaskriken utanför fönstret. Sen så får jag inte uppleva mycket folk här men jag älskar när det är mycket folk och inget går sakta. Jag älskar när allt flyter på. Det bästa är att typ allt finns här, att man inte behöver känna sig utlåst från världen.