torsdag 28 juni 2012

Det känns så långt bort,,,

Kvällen till ära blev en tripp till tobbes farfar som fyllde 86år idag. Grattis Roffe! William verkar gilla att vara där. Han har hundar som bor ute i ett utehus å går i hage med å där gillar William att stå å klappa,mata å gosa med dom.

Å,jag då! Missnöjd med mig själv. De kom lite saker i mellan men måste ta mig tusan ta tag i träningen igen. Så mycket jag har gått upp denna jäkla tid som jag har varit hemma. Helt sjukt! Blir peppad av människor som tok tränar. Önskar man kunde få mer egentid ibland. Typ skaffa sig en hobby att pyssla med. Har drömt å skaffa häst i många år! Kan dock inte ha då Tobbe är allergisk. Å de är så surt för jag vill ha häst å rida igen :-(

Imorgon blir de full rulle i Sala med hjälp inför lördagens kalas! Puss

Inga kommentarer: