måndag 13 augusti 2012

Häng i Knutby..

Oj,imorse var de kul! Nyvaken å skulle ge kaninerna mat. Då kommer de en engelsk man å frågar på engelska var älgparken ligger. Jag fick järnsläpp jag :) de var ju inte igår man snacka engelska. Men man känner ju att den är lite risig min engelska men de gick bra å förklara faktiskt! Många turister som besöker denna plats å de är väl pinsamt att inte ens jag har varit där ännu å dom är mina grannar liksom;)


Sorry för dålig uppdatering. Har ju för tillfälligt ingen dator el internet i min stationära dator. Så ibland är jag dålig på uppdatera där el gå in å kommentera på andra bloggar så ni vet! :)


Semestern börja lida mot sitt slut å de kanske är bra å återgå till sina rutiner igen. Tråkigt att de aldrig blev någon bra sommar bara. På fredag börjar jag jobba igen.


Igår var jag å William hos mamma å pappa i Knutby å fika å åt god mat! Riktigt mysigt. Plockade av vinbär som jag tänker lägga i frysen för att få en sommarupplevelse mitt i vintern :) mumsigt!


Tyvärr tog jag ingen bild på alla andra men mys hade vi de allt!

- Posted using BlogPress from Jannice Lindells iPhone

Location:VANSJÖ,Heby,Sverige

1 kommentar:

Jessica sa...

sötisar ?=) fina bilder =)