fredag 24 augusti 2012

Snart kör vi..

Idag var jag in på Actic å nästa vecka börjar man pumpa. Fick en Frivecka som man tränar gratis så betala nästa vecka. Företaget går in å sponsrar å de ska man ju utnyttjas ;) måste verkligen komma i form igen. De var länge sen jag kände mig smal å fin! De ska bli ändring,eller hur kaasen? :)


idag är de en vecka sen min granne dog. 37år å cancern tog hennes liv. Alla drömmar de byggt upp borta :( deras barn så små så! Livet är orättvist!

Vi har inget internet för tillfälligt men jag hoppas de kommer strax då jag måste betala räkningar.

- Posted using BlogPress from Jannice Lindells iPhone

Location:TEGVÄGEN,Heby,Sverige

1 kommentar:

Lotta sa...

Sv: Tack så jättemycket, va roligt att höra :) och jag har ju börjat på universitet denna vecka så jag har inte riktigt haft tid till att sitta vid datorn =) Vad har du hittat på då?? Har du några planer nu till helgen?? :) Kramar