tisdag 25 september 2012

En låååång dag...




Usch fryser å är trött :( hösten är ute och man är kulen som bara den. Burrrr....

Idag har jag varit barnvakt till Alicia en stund. Var inne på gränby och köpte vinterskor och allväderstövlar. Allt gick så bra så. Alicia är söt å William är söt när han ska vara en "stor" kusin å hjälpa till... Sött!





Blev lunch på barista också. Wille tog pannkakor med sylt och jag å Jessica tog sallad! Sen åkte jag och hämta min fyrfacksbur på fäboden. Bästa affären som finns att handla i. Dom är så rara dom som jobbar där. Körde hem min fina ommonterade bur å var så rädd hela vägen hem. Körde småvägar. Men allt gick fint! I helgen ska den monteras till alla mina kaninmonster ;-)


- Posted using BlogPress from Jannice Lindells iPhone

2 kommentarer:

finafrun sa...

så sött :)

Jessica sa...

tack så mkt för hjälpen :) de va jätte snällt och wille va ju såå gullig mot Alicia <3