måndag 29 oktober 2012

Skön stil,,,?!?




Två helger jobb över å tre lediga. Behöver detta nu. Ska bli skönt å få vara ledig lite. Så trött så å mörker är ett riktigt sömnpiller nu. Vill ha ljust å värme.

Så otroligt trött på en del människor som tror dom är något! Trött på människor som inte håller löften eller rent ut sagt är riktigt irriterande. Men de är alltid så när mörkret kommer å tröttheten smyger sig på.. Såklart ska man bry sig även om jag inte behöver det... Men vissa människor tycker jag är tråkigt att de inte har lärt sig vad som är fel utan bara spelar på sitt race. Så drygt så! :( synd om människor som blir drabbade bara.. Men de flesta är ju som könssjukdommar.. Orden sprids lila fort ;) de kan man tyvärr inte göra så mycket.. Men jag säger bara att i mina ögon är ert förtroende i botten just nu. Mina föräldrar har alltid lärt oss att man ska stå för saker man har gjort å man ska säga förlåt när man gör någon ledsen! Men vissa människor vet ju inte ens vad dessa ord betyder!

Nej,nog prat om sånt skit prat! Jag tycker de bara är synd! Ska kasta mig i sängen snart! Puss

Location:VANSJÖ,Heby,Sverige

Inga kommentarer: