fredag 30 november 2012

Att göra mig glad....

När inte humöret är på topp kan man alltid kolla in dom som är goa å glada ist! Min syster barn har varit ute och åkt pulka å dom verkar ha de mysigt! Ser ni hur Alicia ler så sött? Sen har hon snöflingor på sina ögonfransar med som är sött. Så söta mina systers barn är! :)

Jag kan berätta att de är ganska påfrestande när man har jobbat ett pass (och ska jobba i helgen) när man kommer hem från jobbet å ingen mat finns på bordet. De händer OFTA att jag får stå å laga eller värma något MEN jag orkar inte stå å laga mat sjuttitusen gånger i veckan när jag kommer hem sist från arbetet. De tar på krafter. Å,att bli arg tar på krafterna med.Varför är det så svårt att sätta på plattan och laga en bit mat? Varför är de så svårt? Jag fattar inte. Har nog aldrig varit med om en sån slöhet på en människa förut........

Nog om tråkigheter. Nu ska jag värma mig lite å drömma bort å kolla in massor av djur på datorn. Tänk om man hade en gård man kunde bo på och pyssla med djur. Djur gör mig glad!!!

3 kommentarer:

Jessica sa...

hehe.. ja dem är allt bra goa dem <3 förstår hur du menar med mat på bordet och såvidare. de tror dem bor på hotell ibland. puss <3

jannice lindell sa...

å är de dom där tossorna hon fick av mig? :)

Marie sa...

Älskade dotter. Jag lider verkligen med dig vad det gäller matfrågan, men jag hoppas verkligen att Wille hade ätit innan du kom hem för annars får du bli jävligt förbanad. Så där gör man inte......du kan kanske betala tillbaka med samma mynt när han jobbar och du är ledig? Du som bara ska hem och vända liksom. Önskar att jag kunde hjälpa till gumman. Saknar dig så himla mycket - önskar att du bor här med oss. Pyzz mor