söndag 30 december 2012

Bye bye tjugohundratolv.

Ja,detta år börjar lida mot sitt slut. Mycket har varit gott,men de mesta dagarna i livet har varit jobbiga. Förlorade en lite bebbe också..Mycket sjukdomar mot slutet av året och mycket att tänka på. Men även två småttingar kom till världen Alicia och Lovisa :) jag började ta tag i min träning med emelie och tog upp ridningen med sara,skaffade våra sötiskaniner benny,stella,sture och elsa. å gärna en liten ponny skulle jag vilja ha,hade en lång fl å semester i somras mycket skönt trots allt regn,massor av utflykter med min son,pyssel i huset... ja,å detta tar ju inte slut för de blir nytt år. men då måste jag hitta på nya nyårslöften. måste komma på något bra. här nedan finns bilder om mitt år 2012.....













































Inga kommentarer: