tisdag 25 december 2012

Julaftonskaos...

Julen börjar ju bra. Vaknar av att T väcker mig å säger att vi bör nog åka. Klockan var då halv ett! HALV ETT?!?! OMG,vi ska vara hos mamma å pappa nu å tomten kommer snart. Fort rusar upp å willa hade ju käkat frulle med T. Hur kunde vi försvor oss? Hur kunde jag har stängt av klockan i sömnen. Hur kunde vi? Vi var nära på att förstöra Williams jul. Panik å dåligt samvete fick jag. Somnade sent å var så rundor trött. Han inte ens mata kaninerna. Dock så åkte svärmor upp å fixade de. Tusen tack om jag har glömt å tacka! Vi kasta oss in i bilen. Tur att jag hade tvättat å jag hade rena kläder framme. Tur var de. 10 min så satt vi i bilen påväg till Knutby. Jag körde å tog de lungt. Vi möttes av jultomten som hade paket med sig å vi käkade julmat på de. Varvade ner å spelade riktigt roligt spel som jag måste köpa senare :) på vägen hem så åkte vi upp till tobbes bror å fikade å Wille lekte med kusinerna :) hoppas att morgon dagen blir bättre å lugnare. Då ska Tobbe jobba å jag å Wille ska ha mys :) puss på er alla! Bloggar å lägger in bilder imorgon:)bara så ni vet glömde jag mobilen hemma i denna stress så ni alla vet:) puss

Inga kommentarer: