tisdag 1 januari 2013

Nytt år,nya tag!

Jag välkomnar de nya året med dunder å brak! Ser verkligen fram emot de. Konstigt att man bara ser ljuset när de plötsligt slår om till ett nytt år. Man borde vara stark å se sådant mycket tidigare. Eller bara en inbillning att när året ställs om då släpper man allt gammalt tråk som ligger än nära just nu.

Har många planer jag vill genomföra just nu,idag,imorgon å detta år. Jag får stark,varm å postitiv energi bara av att tänka mig detta. Detta år ska bli spännande så att gå igenom. Hoppas jag tar tag i detta å gör detta år underbart! Förra året var dåligt. Men två höjdpunkterna var de två små kusinerna till wille som föddes då! :)

I kvällens tillställning var vi hos svärföräldrarna. De bjöds på varma mossrella och skinktoaster,oxfilé m potatisgratäng beasås/kantarellsås samt sallad,creame brule å min vaniljcheeskake med bär :) tyvärr tog jag inga bilder. Men William verkar ha upplevt denna dag som härlig. Raketerna gillade han. När jag var liten var jag skit rädd för raketer. Gömde mig under trappan. De e annat på denna grabb. En modig liten herre! Jag älskar sig så mycket. Även om du var en surpuppa en stund å fick mig gå på nerverna ett tag ;) säger som William "i lobe yooou"...



2 kommentarer:

Malin sa...

Så fin kofta!!
God fortsättning!

Satu//Me & My 5 Baby Dolls sa...

Ni verkar haft det riktigt mysigt!
Hur mår du annars?
God fortsättning!