Vilken tjock dimma vi körde hem ikv från jobbet. Förstår inte ens hur människor kan köra om fort när man knappt ser reflexerna på stolparna vid vägkanten.... Idioter. Jaja,har varit hemma ett tag å pussat på en sovande son. Imorgon blir de simskola å 1års kalas för lilla Alicia <3

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar