söndag 17 februari 2013

Q/A

Har fått några frågor i bloggen som jag tänkte besvara! Så här öppnar jag mig. Fortsätt gärna att fråga mig frågor. Älskar att besvara dom :)

Q: Bor du med barnets pappa? Man märker aldrig av honom i din blogg?! Kram Sara
A: Ja,jag bor med barnets pappa och nej han vill inte medverka. Därför publicerar jag nästan aldrig något om honom alls.

Q: Har du någon piercing eller tatuering? /Anonym
A: Jag har haft pircing i läpp,bröst,tragus å öronen. Öronen ska göras om då det har växt igen. Nej,ingen tatuering. Men skulle vilja ha.

Q: Hur länge har du kört LCHF och funkar det bra? /Sara
A: Alltså,jag har aldrig testat det men ska börja löning/1 mars. Då får vi se om det funkar vilket jag tror :)

Q: Söt son. När blir nästa barn? Kram Julia
A: Vet ej,inga planer. Satar på träningen just nu :)

Q: Hej,hoppas allt är bra! Vad har du opererat dig för?
A: Ingen stor grej. Men opererade min näsa då jag hade något "växande" i näsan. Fick inge luft och kunde vakna täppt mitt inatten. Så det tog jag bort å kan andas igen :)

Q: Vill du göra ett länkbyte?
A: Jag har aldrig gjort länkbyte och om jag gör det så ska de vara med någon som jag har läst bloggen hos länge antar jag :)

Q: Hej,såg du gillar mycket röda viner. Vad rekomenderar du mest? Kram E
A: Jag gillar ju mycket Amarone viner. Dom sitter som en smäck i munnen ;)

Nej,man ska väl snart hoppa i bingen å sova. PUSS!

Inga kommentarer: