måndag 29 april 2013

Bad update

Sorry alla för en bad update! Har haft mycket i min lilla skalle nu. Allt annat är så mycket roligare än bloggen just nu. Men lovar jag ska bättra mig. Går bara mot ljusare å ljusare tider så de kan inte bli annat än bättre i alla fall. Jag har kommit i en bebiskoma. Jag älskar att mysa å lukta på bebisar. Alltid när man träffar Tobbes systers dotter så tar jag henne direkt. Så söt så! Jag är fäst vid henne. Är fäst vid bebisconverse också. Titta!! Visst är dom söta? William hade ju marinblåa converse när han var liten plutt! Sen köpte jag faktiskt ett par röda förra året och ett par usadojjor till bebisar nyligen. Var tvungen. Så söta så! Man vet aldrig om dom finns kvar när man får barn igen ju. Dom går åt som smör! Nej,snart sova. Puss

Inga kommentarer: