lördag 27 april 2013

Jag vill ha en tvättstuga!


Jag har ju såklart en tvättstuga. Men jag vill ha en större,mer planerad och en som man ej behöver passera för att gå på toa (men passera till toan är de minsta problemet). Ett rum som man kan gömma allt i. Just nu hänger jag min tvätt i vardagsrummet då våran tvättstuga är en aning liten och skyltar med alla underkläder som egentligen ingen ska se. Så tråkigt att man alltid måste priotera tvätten då man kan få "oväntat besök" å jag tycker inte de är så kul å flasha alla kläder där heller! Hur kul är de på en skala ett till tio? Tänk om den drömmen blev en uppfyllelse. Då ni! Då skulle jag tvätta jämt :) Kram till er!

1 kommentar:

Petra sa...

Åh det där är en av mina inspirationsbilder till min pågående tvättstugerenovering. Jag vill ha den lantlig men inte vit. Vet precis vad du pratar om angående tvätten i vardagsrummet så hade vi det innan vi flyttade och för stunden också då det inte går att hänga tvätten i tvättstugan medans jag dammar och har mig. Hoppas allt är bra med dig!
Kram Petra