torsdag 30 maj 2013

Ett längre inlägg...

Igår var jag i Globen å kolla in Beyonce. Mäktig kvinna å vilken röst hon har :-) vi luncha först på ett lunchcafe. Jag tog en räkmacka. Blev sen kväll. Hemma vid ett inatt så idag är man lite mör. Körde ett gympass med min PT Emelie ;-) ojoj vad vi körde. På tis å fre kör vi igen. Taggad! Måste få mig en fin "ryggtavla" till bröllopet i sommar jag ska gå på. Här nedan ser ni mig i min lila klänning (som inte ser lila ut på den bilden just) jag tänkte ha. Blir nog kanonbra. Nu ska bara frilla,toning,smink,en bränna solas å naglar fixas tills dess. Sen är jag nöjd :-) skatteåterbäringen kommer nästa vecka å de blir härligt. Men dessa pengar ska sparas till ett nöje senare i livet tror jag. Har jag visat min lilla tummelisa? Hon är dräktig och får bebisar plus minus en vecka sisådär. Bebisarna kommer vara i viltgult manteltecknade dvägvädur bebisar. Då hoppas vi har turen med oss. Då får ni gärna köpa en kanin ;-) ska uppdatera min sida lite närmare sen. Mycket nu. Man har full rulle i skallen å önskar mig mer tid. Jaja,de blir nog kanon det :-) snart väntas tjejkvällar,födelsedagar,grillkvällar,renovering,träning,mys å massor mer. Om två veckor går jag på 9 veckors ledighet :-) härligt,härligt!!! Puss å kram


Inga kommentarer: