tisdag 28 maj 2013

Men ångest alltså.......

Hjälp mig! Jag ska på bröllop i sommar (OKEJ! Strunta i hur jag ser ut i hår och osminkad förtillfälligt).. Kolla på klänningen.. Jag vet inte vad jag ska ha. Åkte till Vittinge och prövade denna och föll pladask. Den är dyr men så snygg. Det enda man bör göra är att sy upp den lite på längden annars är den som gjord för mig. Den döljer min mage. Den är perfekt alltså. Men nu har jag ångest över detta såklart. Vad ska jag göra? Ska jag köpa denna el gå vidare att se något annat? Den är grymt snygg å vill gärna ha långklänning. Jag har en sån ångest men jag kände mig jäkligt fin för en gång skull. Ångest,ångest,ångest! Mamma hjälp mig! :-)


2 kommentarer:

Mamma sa...

Den satt som "handen i handsken" på dig. Jättefin. MEN var den dyr -kanske du måste tänka över om du kommer att använda den igen osv. Annars blir det ett dyrt bröllop. Puss mor

Maria at inredningsvis sa...

WOW vilken vacker blåsa och du är skitfin i den:) har du bloglovin??

Om du vill se ett vackert lantställe..kan du kolla in min blogg:)

Jag önskar di en härlig vårhelg

LOVE Maria från inredningsvis.se