onsdag 31 juli 2013

MEN KUL DÅ!


Redan pank. "Är det ett skämt" tänkte jag? Har en skitsumma på kontot men överlever nog. Så går de när man är mammaledig och har semester i nio veckor... Eller så går de när saker och ting kostar,eller så går det ibland,eller jävla bilar och elände eller jäkla skitsaker...... Längtar redan tills nästa löning är på kontot. De här känns ju sisådär. Detta regniga väder gör mig deppig,lika deppig som att veta att lönen tog slut här och nu....

Vad har hänt idag då? Förutom att jag fick huvudvärk? Var ut och fiska med grabbarna. Fick ingen fisk igen. Sitter någon jäkla magnet som säger att på denna vobbler ska fisken inte hoppa på. Jag får aldrig någon fisk ;-) Jäkla turgubbar. Men lägger mig ner nu och vilar. Denna dag var ingen hitt direkt. Kram

Inga kommentarer: