fredag 27 september 2013

Gymmet å badhuset

Här om dagen när jag var på gymmet i Sala så när jag tränade kom en PT fram till mig och frågade om jag ville ha ett program, och de ville jag. Så han satt upp ett efter mina önskemål. Han visade till och med maskiner som jag aldrig testat. Han visade också övningar på p-boll :-) så glad när jag gick ut därifrån. Detta program ska köra flitigt i Sala. Kör program med fröken Emelie i Uppsala som är ruskigt kul med :-)


Var till badhuset också med sonen förut så han fick friska upp minnet lite. Gick bra. Blir så irriterad på föräldrar som går till badhuset och sätter sig på en stol och flippar med telefonen när barnet själv är i vattnet och ungarna knappt kan simma. Nu var ju ugnarna på grund vatten men ögonen i telefonen istället för att bevaka sitt barn som är i vattnet verkar helt konstigt för mig om man är ensam förälder med barnen där och vem kommer på att ens kolla telefonen i simhallen? Tyckte de var ansvarslöst. Jag har också blogg,fb och instagram som jag kollar dagligen. Men man måste ju faktiskt begränsa sig tycker jag. Jag väljer tillfällen som inte stör min familj. Blev bara så förvånad av att se den lilla pojken bada själv medans mamma satt och stirra i telefonen :-( 

KRAM

2 kommentarer:

sara sa...

Härligt med gym! Och superkul att få ett eget träningsprogram :)

Lisa sa...

Åh vad kul :)