söndag 29 september 2013

Love is in the air.

Idag är de kärlek i luften. Williams första syssling föddes idag. Var 51 lång och 3235g och super söt! William sa "vilken söt bebis vi har fått i släkten" när han såg bilden. Bra kämpat Sara och Emil! :-)

Sedan hade jag aloevera party idag och måste ha glömt att prata med många om inbjudan för många som jag trodde jag har bjudit men kanske inte hade? Eller så har jag men för länge sen. Jag minns inte. Förlåt till er! Jag och mitt dumma huvud! Kan tala om till er att jag ska ha barnparty den 29 oktober till er som vill komma :) nästa gång ska jag köra inbjudningskort å inte bara säga det!

Annars då? Rullar på. Har en del rum att ta igen. Behövs dammsugas och så. Har inte orkat när jag har inte varit så pigg och hundra i skallen. Kramar till er!

1 kommentar:

Fina Frun sa...

Vad mysigt med en alldeles nyfödd liten bebis i släkten :)