måndag 30 september 2013

Måndag

Väntar tills affärerna ska öppnas. Måste köpa en vinterjacka till sonen. En praktiskt som han kan leka i. Var nästan på väg att köpa en dunjacka. Men då kan dom ju aldrig leka i den utan man ska vara rädd att den går sönder. Pojkar leker ju lite "hårt" om man säger så. Så hoppas jag hittar något som passar honom. Måste även kolla på vinterskor. Men då måste lille mannen vara med :-) men ska kolla först om han kan ha fjolårets men är lite tveksam till de. Barnfötter växer ju enormt mycket.

Roligt med diskussioner att dom kan bli så långvariga. Att man kan nöta och nöta för sin envishet och sin åsikt. Alla får ju tycka hur dom vill såklart och de är härligt att höra alla delta aktivt :-) Dock orkar jag sällan delta länge i diskussioner för dom kan bli för långa tycker jag. Sån är jag :-) Ämnet var om man ska göra nytt badrum. Om man ska lägga nytt kakel och klinker i ett badrum som är litet,så tyckte vissa de var onödigt att lägga golvvärme om man inte hade dusch där inne. Jag själv skulle lägga golvvärme oavsett om jag hade dusch eller ej. De skulle karln med göra bekräfta han. De finns nästan ingen idag som inte gör det. Jag var bombsäker på att karln skulle säga samma som jag. Vi känner varandra bra vi. Hihi :-) De är ju nästan som att inte lägga in uppvärmare i bilen typ. Hur skulle ni gjort?

Snart jobbar vi våran jobba helg och ser inte fram emot det. Men de ska nog gå bra :-)
Man får vara positiv så funkar allt. Kram

Inga kommentarer: