måndag 30 september 2013

Till W

Hej! Hur mår ni?
Var in till Sala idag efter en vinterjacka åt W och hittade denna på kappahl för 600kr.
Stod och valde mellan den här och en annan.
Men övervägde denna då den hade massor av reflexer.
Visst den andra var billigare och i en fin blå färg som jag hade kollat in länge.
Men de fick bli denna. Nu blir nog W glad när han får en jacka i sin storlek.
Den andra jackan som han ärvt har varit för stor och klumpig och han har gjort illa sig på dragkedjan.
Den jackan kan nog användas om något år.
Vart även ett par vantar,mössa och halsduk. Mössan och halsduken kosta 40 kr ihop på HM i Sala.
Vilket klipp jag gjorde idag alltså.
Dom hade massor av resa på tröjor,byxor osv nu.
Blev två par byxor åt W med.
Han har så dåligt med byxor.
Nöter ut dom fortare än någonsin i denna ålder.
Båda byxorna under 200 kronor.
Inte illa det inte.
Såg ett par skit snygga jeans till killar på kappahl med.
Dessutom hade dom 25% rabbat för alla medlemmar på just byxor.
Men jag avstod.
Hade passat så snyggt mot denna härliga flanellskjorta jag höll länge i butiken som inte fick följa med hem.
Nu räcker detta ett tag.
Bara vinterskor kvar om inte fjolårets passar.


Var in på nya affären Million dollar store i Sala som alla pratar om att den är så bra.
Nej,var väl inget att hurra för?
Gillar hellre Rusta. Synd dom inte tog hit Rusta.
Haha,trodde jag skulle komma ut med kassar fulla faktiskt.
Men de blev faktiskt ingenting.
Nej,den affären kommer jag nog sällan sätta min fot i.

Snart kvällspass. 
KRAM 

1 kommentar:

Lisa sa...

så fina saker :)

Den är köpt i oslo :) visst är färgen ljuvlig!