torsdag 31 oktober 2013

Äntligen ledighet



Idag kom första julklapparna på posten till W och lilla kusin A :-)
Så fina kläder dom har för en härlig slant.

Idag beställde vi häntmat. Varken Tobbe eller jag orkade laga mat.
Tobbe har varit hos läkaren och blivit sjukskriven i 2 veckor.
Tycker synd om honom för han ligger bara.

Jag själv var till läkaren imorse efter mitt nattpass.
Gjorde en koll och fick tabletter som jag ska behandla mig med nu.
Ska tillbaka om en månad för återbesök ev ska det bokas en kirurgitid för mig om det inte försvinner av sig självt.

Nu är jag äntligen ledig hela helgen och de ska bli så skönt att få vara hemma och vila.
Vi ska göra massor med trevligt.
Äta middag hos Malin,johan och Alvin,fira Tobbe på hans födelsedag och bara ha det fint.

Hur ser er dag ut? Kram

Inga kommentarer: