tisdag 1 oktober 2013

Dagens William :-)


HEJ!
Så här såg William ut i morse när jag lämnade honom på dagis. Glad och go.
Hans favorit film nu för tiden är Bernard och Bianca som jag såg som barn.
Han älskar också Wilbur och Frank figurerna i den filmen som jag gjorde med.

William fick inviga sin nya jacka och mössa till dagis.
Svårt att klä dom men jag brukar alltid kunna känna hur min son är.
William sa "pappa vill också ha en sån jacka"... :)


Planerar lite i huset.
Vi vill göra så mycket.
Altanen får vänta tills i vår även stenläggningen.
Vi brukar alltid ha något litet projekt.
Vi funderade redan i våras på göra tvättstuga nu i höst eller badrummet uppe.
Därför vi har hållit på möblerat om osv.
Jag skulle vilja göra om tapeterna i Williams rum till blått.
Men de är inget som egentligen behövs göras.
Vi får se vad vi gör i höst.
Jag vill gärna ha tvättstuga eller badrum klart.
Gärna ett kök också.... Haha.
Vi får se...
Kanske vilar nu i höst istället? ;)

Nu väntar jag ett samtal från farbror doktorn.

KRAM 

1 kommentar:

Cissi sa...

Å bernad & bianca! Den ska jag introducera för Emma.. Visade oliver & gänget här om dagen och den älskar hon