torsdag 24 oktober 2013

Går mot rätt väg...

Hej,inatt sov vi inte så värst bra.
W kom in och sa att en geting surra runt i hans rum?!?
Haha,tror de var en dröm minsann.
Han slocknade till slut bredvid mig imorse.

Idag gäller de att kurera sig.
W återgår nog till dagis imorgon om allt går enligt planer.
Han har varit feberfri någon dag.
Bara jag som rosslar och snorar och är varm.
Imorse kom W upp med frukost på sängen.
En "hoppemacka" med smör.
Hoppemacka är de ordet jag och mina syskon använde till rostat bröd som små.
Den har används i detta hem också.



Här är en bild på min vackra dvärgvädur som har satinpäls.
Satinpäls menas att den blänker och är len.
Hon ska jag ta en kull på nästa år med Benny eller om jag hittar någon satinhane.
Här är min hemsida om mina kaniner om ni vill kika.

1 kommentar:

Amanda sa...

Men vilken sötnos!!
Kram!