söndag 27 oktober 2013

Tjejkväll..

För en månad sen ungefär bokade jag,Carro och ramona en kväll och de blev denna. En lchf middag samt stand up. Men eftersom jag har vabat och varit dålig själv så var jag nykter,körde bil och kasta in handuken vid tio. Carro kasta också in handuken då hon också var sjuk. Ramona gick vidare. Maten blev perfekt. Vi lagde fläskfilé med blomkålsmos. Hade gjort efterrätt hemma som jag tog med och de blev den klassiska lchf pannacottan med vanilj. Hade de trevligt men skönt att vara hemma i sängen nu :)





5 kommentarer:

Fröken M sa...

Mums, det ser jätte gott ut ! Blomkålsmos har jag aldrig testat ! Är det "svårt" att laga +
Kram

Trees, mamma i London sa...

Gud vad mysigt :) Mer sånna kvällar till mammor!

Malin sa...

Maten ser jättegod ut!!
Kram

Karin sa...

Vad mysigt:)

Karin sa...

Vad mysigt och gott:)