tisdag 29 oktober 2013

Varningsklocka?


Karln har problem med ryggen och det visar sig att han inte kan göra något för tillfälligt.
Han bara ligger och kommer inte ner till backen.
Han skulle till doktorn idag men dom på läkarstationen måste ha glömt skriva in honom där.
En stor miss tycker jag.
Han fick en tid på måndag istället......

Jag själv blir rädd för mig.
Är det här varningsklockan?
Igår på parkeringen var jag ruskigt trött när jag skulle in och jobba natt..
Hade glömt lägga i växeln samt handbromsen.
Bilen rullar på plan mark på parkeringen?
Innan jag fattar de har jag gått längst runt bilen för på andra sida ligger motorvärmarkabeln.
Fick springa mig runt och hann få stopp på den.
Ingen bil eller människa vart skadad.
Bara hjärtat i halsgropen...
Är de här en varning för att man inte ska jobba som man jobbar?
För att man inte sover något vidare bra.
Själv har jag massor symptomer som en 50åring ska ha ,sa doktorn.
Ska ju till doktorn på torsdag igen.
De är mitt fjärde besök på under en månad :(

William är nog piggast av oss iaf ;)

2 kommentarer:

Malin sa...

Men uh hoppas besöket går bra!!
Kram

Mor sa...

Tänker på dig. Känner igen 5 skifts symtomen.