torsdag 14 november 2013

Julklappar


Jag har bar köpt några julklappar i år... Eller bara två klappar. 
En till sonen och en till sonens kusin A.
Sen har jag inte kommit så långt ännu.
Men jag vet vad han önskar sig.


Jag vet att W ska få en kurio i julklapp av sina morföräldrar.
En som är lätt att hålla i och de bästa är att de finns föräldrarkoll i den.
Så föräldrarna kan lätt begränsa vissa sidor,program,appar osv och sätta stopp.
William har varit väldigt mycket för att spela på sin DS.
Men där har vi satt stopp lite och gjort andra saker med honom.
Livet är ju inte bara att spela även om barnen tycker så..
Han är duktig. Han lyssnar.
Inte ett minsta tjat om spelreglerna vi har här hemma längre :)
Så när han får denna kommer han klara detta galant.

Han önskar sig även turtles leksaker.
Han hoppas på att få någon i år.
Även böcker och CD skivor är något han älskar.
Leksaker med skylanders och vanliga spel eller DS spel.
Donkey Kong spel ska införskaffas.

Jag har en liten plan på en julklapp eller födelsedagspresent.
Vi får se om jag hittar en smidig tills hans rum.



Vad önskar era barn och vad tänker ni ge dom?
KRAMAR

Inga kommentarer: