onsdag 13 november 2013

Minnen...


Ett resturangbesök på kött,kök och bar i Uppsala med karln och vänner något år sen.
Åt en jäkla god hjortfile med västerbottenpuré och blåbär/lingonsås.


Barnvakt åt Alexander (W´s kusin).
Första gången han sov borta.
William försöker mata en ointresserad herre.
Undra hur gamla dom var här egentligen? :)


En underbar vaniljcheeskake på resturang riverside/salt.


En hög och underbar snöllykta jag och W gjorde ett år.


Orkidér..... 


Kärleksfilm med kärleksflingor..


Morgonmys i mammas säng.... PUSSELIPUSS!


En god toastskagen en sommar jag och karln firade oss..


Blåbärsmuffins.
Denna sommaren jag baka muffins 2-3 ggr i veckan.
CUPCAKES liksom ;)


Ett favoritvin. Om ni inte har testa så gört :)


Resturangbesök för några år sen då W´s farmor fyllde år och vi käka ute.


Snögubbe W å hans pappa byggde ihop ;)


Vackra underbara gullvivor


Benny som liten.
Idag är han ca 1,5år.


Underbara kantareller..


Ogräs tycker karln - jag tycker de är blommor :)


Besök på tittutultraljud i Sthlm.
Gjorde 2d,3d,4d ultraljud.
En upplevelse.
Ni borde göra detta.
Mer info här.


Lockigt värre...


En favoritkavaj i glitter... Jul och nyårsfin :)


Salladen jag fick tvillingägg...


Min första kaninkull 2013 :)
Fler blir det.
En vit beräknad snart.

2 kommentarer:

Linnéasgoodiebag sa...

Härliga minnen, roligt att titta tillbaka och minnas ibland:) Bor ni också i Uppsala eller var ni bara på besök? Kram kram

Amanda sa...

Myyys!!:-)