lördag 21 december 2013

Mitt i morgonen!

Sitter på min rast på jobbet. Klockan är halv fem och gissar att dom flesta ligger under täcket och sover. Själv har jag en stor längtan hem till min säng så jag kan sova ut. Igår kunde jag inte sova riktigt bra. Tror jag somnade halv tre och sov i tolv timmar. Vaknade upp av en näsa som rann av blod samt en trött och förvirrad jag. Har ju fått medecin för mina besvär men kan inte uttrycka mig att de är bättre direkt? De kanske vänder,de kanske är ovant med tabletterna,de kanske är obalans just nu. Hoppas dom hjälper för de skulle betyda massor av att må bra. Men just nu känner jag inget hopp på denna medecin. Den ska hjälpa mig men den gör mig bara sämre. Hur tänkte doktorn? Eller hur tänkte jag kanske? Hur har ni de där ute? Handlat klart alla era klappar ännu? Handlat all julmat och fixat inför era kommande aftonar? Vill önska er en god jul :) kram

2 kommentarer:

Emelie sa...

Vad är det för nått du äter? Nu vet jag inte hur länge du ätit dom men jag vet att för vissa t.ex antidepressiva läkemedel kan det ta allt mellan 2 veckor och typ två månader innan man får effekt och tiden däremellan kan man uppleva biverkningar i form av övergående illamående mm. Nu vet jag ju inte vad du tar men kan tänka mig att fler läkemedel fungerar så? :)

Kram

Emelie sa...

Vad är det för nått du äter? Nu vet jag inte hur länge du ätit dom men jag vet att för vissa t.ex antidepressiva läkemedel kan det ta allt mellan 2 veckor och typ två månader innan man får effekt och tiden däremellan kan man uppleva biverkningar i form av övergående illamående mm. Nu vet jag ju inte vad du tar men kan tänka mig att fler läkemedel fungerar så? :)

Kram