onsdag 22 januari 2014

Sol, sol, sol!



Igår när jag & Carro var inne på rådhuset kom jag ut med denna mysiga tröja fr Gant.
Dessutom var de januarirea så och hade presentkort där så den blev billig.

Idag skiner solen vackert.
Tobbe har varit nere med William och hans kusin för att åka skridskor.
Måste säga att förra året åkte vi knappt något så vi ligger efter med träning av skridskoåkning.
Jag åkte ned två gånger med honom sen blev de tyvärr inget.
Så i år hoppas jag på mer övning av olika saker.
Jag var dålig så jag var hemma och missade denna utflykt dock.

Vad gör ni i fina vädret idag?
KRAM 

6 kommentarer:

Anonym sa...

Tack snälla! :)

Kristin/onlyfemale.se sa...

Snygg! Spenderade dagen inne på jobbet så jag missade solen:(

Kristin/onlyfemale.se sa...

Snygg! Spenderade dagen inne på jobbet så jag missade solen:(

Malin sa...

Vilken fin tröja! Kul att kunna fynda ibland;)
Kram

Amanda sa...

Perfekt med presentkort!:-)
Kram

Lisa sa...

Så fin tröja! Älskar svarta tröjor som man kan ha till jeans och ändå se snygg ut i.