måndag 20 januari 2014

TOSSOR


Söta små tossor till små i konstläder.

5 kommentarer:

Lotta sa...

Sv: Näe men jag tror att jag är laktosintolerant.. har verkligen mått jättedåligt nu ett tag och när jag slutat med mjölkprodukter de senaste dagarna så har det blivit bättre :)

Elina sa...

Så himla söta. Saga hade några liknande när hon var yngre och dom användes flitigt på förskolan kan jag säga :)

mamma till william o wilma sa...

Godmorgon..så söta små skor..har såna till mina barn med...blommor till dottern o fotbollar till pågen :) Ha en fin tisdag..

yasmine modell mamma och fru sa...

ja det är tragiskt . jobbigt att behöva gå vidare.
hoppas du får en fin kvääll.
nu ska jag vila lite
kraam

Fröken M sa...

Dom där tofflorna är så himla söta !
Synd bara att viggo vägrar ha någon på fötterna och i min storlek görs dom tydligen inte ;)
Kram