tisdag 18 februari 2014

Sent.



Imorse när klockan ringde var jag fruktansvärt trött.
Kom väl inte i sängs för sent och idag blir de inte heller de.
Men gillar att få städat och gjort på kvällarna så man kan ligga och dra på morgonen.
Jag är verkligen ingen morgonmänniska och alltid när klockan ringer vill man somna om.
Men duktig är jag som inte snoozar utan går upp direkt när klockan ringer.
Jag ogillar verkligen att snooza.
Varje gång sambon gör de blir jag tokig.
Jag säger de sällan till det.
Han vet redan att jag inte är förtjust i de när han snoozar i en timme sådär.
Förstör min sömn och inte bara min hans med.

Idag rensa jag alla åtta fack i kaninburen.
Går fort om man har en stor spade och lassar i säckar.
Fick ont i ryggen av bärande av balar med hö och halm samt dra upp kärrans dörr.
Jag lova mig själv jag skulle låta bli men ångra mig idag och gjorde de ändå.
Tji fick jag.
Nu värker det i min rygg.
Jag tänker mig inte innan heller utan bär och bubbar på saker...
Men man får lida för de senare.
Min sexåriga son är bra söt.
"Stackars mammas rygg" och så klappar han på ryggen..

Imorgon hoppas jag att vi kan sova ut ett tag.
Skulle verkligen behöva det.

Hoppas ni mår fint.
God natt!

2 kommentarer:

Kristin sa...

Usch, inte skönt att ha ont i ryggen. Hoppas att dte känns bättre och att du fick ordentligt med sömn.

Kram Kristin

Malin sa...

Hoppas du har en fin onsdag!!!
Kramar!