onsdag 26 mars 2014

En ledig dag..

Sju kassar med mat blev det idag.
Storhandling blev de visst.
Besökte svägerskan så vi handla ihop.
Hatar när det ekar i skåperna.
Jag är inget för små handla så de blir bäst så här.
När man ingen karl hemma har får man ta de man har ;)
Snällare mot ryggen.
Betydligt snällare.

Igår var William på sin första innebandytränning.
Han hade jätte kul och ska bli kul att följa med nästa tisdag då jag är ledig.

Håller på med massor av papper om gravidpenning och inkomstuppgifter.
Är en hel sjö av papper man ska fylla i.
Jag är ingen pappersmänniska och kommer aldrig bli tror jag.
Men min gravidpenning gick igenom och i början av maj tar jag och går hem från jobbet.

Har nyligen skickat in papperna om Williams förskola.
Ser fram emot föräldrarmötet som är i maj :) 
Tänk vad tiden går fort.
Tyckte han nyligen var liten.


Bebisarna börjar få färg och päls snart.
Ska bli kul å se vad de kan bli för något.
Känns just nu som bara viltgul.
Men man vet aldrig.
Ska städa lite här och ta de lungt.

Kram

3 kommentarer:

Bloggande 4barnsmamma sa...

Hihi! smart:)!

Pauline, gravid med lillebror till Nova sa...

Jag håller med dig om att det där med papper är inte roligt. Men skönt att du får gå hem tidigare. Då kan du vara hemma och ta det lugnt och längta tills bebis kommer =)

kram

Malin sa...

Så skönt med en ledig dag!!!:)
Och vilka söta kaninungar!!