söndag 16 mars 2014

Soliga söndag.

Usch vad jag har ont i magen.
Misstänker att jag kan ha UVI?
Eller så är det något annat?
Mår illa,ont i magen och kan ha värk i ryggen med.
Har någon haft det när ni väntat barn?

Håller på torktumlar sambons dunjacka efter tvättningen.
De är ju lite speciellt hur man ska tvätta och torka sånt.
Tar ju hela dagen så bäst att passa på en ledig dag.


Hämtade hem våran city korg supreme som vi fick i present igår.
En svart och vit tog vi.
Den är i svart tyg och lite i vitt konstgjort läder.
Väldigt fin tycker jag.
Jag köpte även en ny skötväska då våran senaste gick sönder när William var liten.
Känns så skönt att ha sånt gjort.

Snart är det dags att tvätta babykläder,lakan,täcken,filtar mm.
Men sånt får man väl göra när man går hem på ledighet.
Hoppas min gravidpenning går igenom.
Vilket jag tror gör jag har ett belastat jobb med tunga lyft,klämrisk mm.

William fick även leka en stund med sin kompis Alvin.
Som han saknat honom.
Mot kvällen åkte vi över till svärmor och svärfar där även Tobbes syster och familj var och hälsa på.
Ost,skink och tomat toast fick vi att äta på :)


Undrar om William är känslig för pollen?
Så säger vi varje år.
Pricktesten har aldrig visat något.
Men hans händer blir röda och han kliar på dom.
Hans ögon kan bli svullna mm.
Underbara väder ute.
Synd det är kallt och blåsigt bara.
Men älskar detta.
Hur underbart som helst.
Kram


1 kommentar:

Pauline, gravid med lillebror till Nova sa...

Fy det låter inte roligt med din mage, stackare =( Hoppas det blir bättre snart.

När är tanken att du vill gå hem? Har ditt jobb skickat in till försäkringskassan att dom inte har andra arbetsuppgifter till dig eller har du gjort det själv?

Hoppas er lilla kille blir frisk snart <3 kram