måndag 28 april 2014

Då blev jag sjukskriven..



Hej,helgen passerade fortare än vad jag ville.
Men vi hann göra både nytta och nöje så jag är nöjd.

I lördag berättade pappa att farmor låg på sjukhuset.
Hon hade fått en stroke.
Så himla tråkigt men hoppas hon repar sig snabbt.

Idag var jag på vårdcentralen.
Doktorn sjukskrev mig för min foglossning.
Så nu ska jag bara vila och inte lyfta tungt.
Kommer kanske bli rastlöst men ska bli skönt att få vila upp sig.

Om en månad tar William sommarledigt med.
Han slutar på dagis i slutet av maj och börjar på skolan i Augusti.
Jag tänkte han kunde få vara hemma med mig i en månad innan bebisen kommer.
Dessutom slutar ju skolorna i början av juni så varför inte någon vecka tidigare.
Visst kommer han bli lite rastlös vissa dagar men det är skönt att han har kompisar och aktiviteter att göra.
Tror inte han kommer bli så rastlös ändå.

Hur mår ni idag då?
Kramar

4 kommentarer:

Fröken M sa...

hmm... JA ! Jag skulle bara handla "lite" i ullared var det tänkt, men det slutade ändå med att jag hade MÅNGA kassar med mig hem, och en massa bra och fina saker :)

Skönt att få vara hemma nu ett tag innan bebisen kommer och jag är säker på att ni kommer få en super mysig sommar tillsammans !

Kram

Malin- tvillingmorsan sa...

Skönt att få vara hemma & vila upp dig! <3
Vi mår bra, lite trötta! Tvillingarna fick tre månaders sprutan idag.. Så ledsna barn hela dagen! :/ usch!

kram

baraetthem sa...

Så det blev så nu! Men lika bra så du får vila dig. Jag hade foglossning sista veckorna och det gör så ont så hoppas verkligen det släpper lite för er.
Så mysigt och kul för William att vara hemma ett tag:)

Kram och sköt om dig!
Fredrika

Malin sa...

Så trist med foglossning!! Men det lät ju ändå mysigt att kunna vila upp sig, och vara med din son! Passa på att mysa ordentligt!!
Kram