tisdag 1 april 2014

Innebandy o frisören

Idag vart det sovmorgon.
William fick jag väcka vid nio tiden och då var han fortfarande trött.
Vi käka frukost och sen vidare till Sala för att klippa oss och jag lägga i en toning i håret.
Vi var där i ca två timmar.
William skötte sig exemplariskt.
Han blir duktigare och duktigare.
Ingen svår match att ha med honom.
Han har ett jäkla tålamod :)
Sen blev det att åka till ena svägerskan och där var den andre också.
Kusinerna fick leka av sig.
Käka plättar,fika och snacka.
Sen vidare till innebandy träningen.
Så himla duktig William är på knyta skor.
De tar sin lilla tid ibland men han gör så noga så.
För en vecka sen satt både jag och han för att öva och öva.
Även Tobbe lärde honom ett trix.
Rätt som de var knöt han sin egna sko.
Var och kika på innebandyn.
Han är så duktig så för att inte spela många gånger alls.
Han tycker det är så kul så.
Han blir nog som mamma.
Tokig i innebandyn ;)
Se här ett sånt vackert hus med veranda jag bläddra i tidningen sköna hem.
Vilket underbArt hus.
Tänkte på mamma när jag såg detta då hon drömmer om en amerikans veranda.
Önskar mig också en sådan när jag såg denna ;)
Var och köpte dop present till lilla Ellen som döper sig nu på lördag.
Tjusigt papper och snöre var jag tvungen att köpa såklart.
Köpte även igår ett litet växthus.
För nu jöklar ska jag plantera.
Massor av olika plantor.
Där emot ska jag köpa tomat plantor som redan är odlade.
Sen är jag nöjd :)

1 kommentar:

Karin sa...

Verkligen vackert hus°
Ser ut som en fin dag:)