måndag 21 april 2014

Rosa toner....

Underbart väder vi har fått.
Igår var William på kalas och njöt varenda  sekund med sina kompisar.
Njutbart väder.
Solen sken underbart härligt.
Blev lite fix på tomten.
Hatar när det är stökigt och man får plocka efter karln.
Men solen sken och de gjorde inte så mycket ändå.
Kunde hänga ut tvätten och de är verkligen härligt.
Efter kalaset blev vi bort bjudna till Emma och Andreas o barnen.
Jätte god lax med ungsrostad potatis,morot och rödbeta.
Efterrätt blev det med.
William och Mattias lekte hur bra som helst.
Var mycket roligt att se hur dom bodde.
Blev kär i deras kök..
Detta kakfat fick jag av farmor o farfar i födelsedagspresent.
I en veckas tid har jag haft ont mellan blygbena,samt strålar bak i ryggen ned mot bena både fram och bak.
Känns nästan som träningsvärk.
Misstänker foglossning?
Har dock aldrig haft så ont förut.
När jag väntade William var det helt annat.
Då fick jag bara ont i ryggen sista månaden och de var jobbigt då.
Tror jag inte kan jobba som de känns just nu?!? 
Man sover otroligt dåligt.
Får upp o röra sig.
När man ska vända i sängen gör det ont med.
Men smärtan kommer smygande.
Någon som haft detta besvär under son graviditet?
Kram

Inga kommentarer: