måndag 19 maj 2014

Altandrömmar


Jag drömmer att få pyssla på altan och piffa och göra fint.
Det känns som det är en bit därifrån.... Tyvärr.
Just nu är det bara som en förvaring där som bla verktyg som tar upp en stor del när vi gör om på tomten.
Man blir ju förbannat trött på allt skit som vi har samlat på oss också ;)
Dessa från Mio skulle passa fint.

Eller varför inte detta med soffa, två fåtöljer och bord?



Jaja,nu när solen skiner som den kliar det extra i fingrarna att få inreda vår altan.
Vi är ju långt från och bli klara och det känns som min kära sambo alltid börjar med något nytt innan han slutför annat ;)
Vill ha massor av fina blommor på min altan och annat fint :)
Jaja,får drömma en massor..

3 kommentarer:

Lotta sa...

Sv: Tack:) Jag blev riktigt nöjd med den faktiskt. Och jag skulle verkligen vilja göra oordning vår balkong denna sommar.. Vi har en jättestor balkong men förra året fokuserade vi på sommarstugan så vi tog aldrig riktigt tag i balkongen vid lägenheten :/

Malin sa...

Fint!!
Det är så kul att fixa och dona ute, nu när det börjar bli varmt.
Kram

Sofia sa...

Haha jag klarar också på altanmöbler trots att vi kommer få en trädgård mitt i hösten ;-)