lördag 31 maj 2014

Berga utsällning..

I morse ringde klockan tjugo över sex.
Åkte på kaninutsällning i Berga med Amanda och Sofi.
Jag ställde ut tre kaniner och stambokförde två av dom.
Hela dagen var vi borta.
Kom inte hem förrns klockan sju - halv åtta.
Men dagen har varit bra.
Trots lite regn kom ändå solskenet efter.
Var tvungen att köpa lakrishallonkolor och en cola ;)
Inte för att jag är ett fan av cola.
Men kunde inte motstå när denna text var på.




Imorgon skulle det bli solsken enligt vädret.
Ska ev ut och fiska med båten.
Hoppas vädret håller sig uppe.
Skulle behöva plantera jordgubb och smultronplantorna.
Köpte mig en Hortensia sist.
Endast 129 kronor.
Ett sånt klipp tyckte jag.
Dom är otroligt fina.
Hoppas jag håller denna vid liv nu då :)


2 kommentarer:

Sara - Hälsa & Träning sa...

Rhododendron är så otroligt fina .. men sjukt jobbiga att sköta. Första gången jag och sambon skulle köpa blommor ... vilket förövrigt kändes sjukt vuxet :P ... blev det sådana. Tror de levde i två veckor trotts att jag kämpade och slet för att hålla dem vid liv ... och med ens kände jag mig inte så vuxen längre ^^

Malin sa...

Mums! Jag älskar sådana kolor!!!;)