lördag 24 maj 2014

Storrensning på tomt och fisketur

Vilket väder det har varit idag.
Sov dåligt då det var varmt denna natt.
Igår grillade vi och grillat är alltid gott.

Idag röjde vi i rummen och plocka massa skit på tomten som ska till återvinningen.
Just nu ser ju våran tomt ut som en skrottipp pga sambon tagit hem massor ;)
Mest irriterad är jag på friggen och han är irriterad på mina kaninburar så det står 1-1 där.
Inte för att vi försöker bräcka varandra.
Men jag skulle vilja ha i ordning och fixa en massor på tomten.
Men värmen tar kål på mig.
Var ju runt 28-30 grader idag om jag inte säger fel?





Blev en liten fisketur också med sambon,sonen och svärfar.
Den enda som fick något var svärfar.
Var ute i några timmar och det var trevligt även om vi inte fick någon.
William har ett bra tålamod ute på sjön.
Tror vi var ute i fyra timmar.
Ett barn har inte stort tålamod men denna gång gick det galant.
I bilen hem somnade lilla skrutten.

Imorgon är det morsdag och det blir lite firanden :)
Har ni gjort denna fina sommardag?

1 kommentar:

Kristin/onlyfemale.se sa...

Vad mysigt att fiska!

Jag skulle behöva rensa jag med men det tar emot när det är så fint väder men jag ska försöka ta tag i det jag med.

Kram Kristin