måndag 30 juni 2014

Bebismagen

Bilden är tagen som nyvaken o pyjamas ;)
Lånar sambons T-shirt då mina "krympte" visst av någon anledning ;)
Tiden har rullat på väldigt fort med denna graviditet.
Första trimetestern sov jag igenom och mådde bara illa.
Den ville man inte alls tillbaka till...
Andra mådde jag bättre men lite känningar i rygg.
Tredje var foglossning,ryggvärk,trötthet,humörsväningar som väst.
Inte haft någon craving direkt.
Ibland var det söta saker.
Men inget specifikt.
Äppeljuice är just nu väldigt gott...
Sura uppstötningar har jag i stort sett varje dag.
Äter tabletter för att slippa..



Ja,de ska bli spännande att se vem som är inneboende i magen.
Dags att vräka den snart tycker jag ;)
Sover väldigt dåligt nu och har ingen energi alls.
Men ändå går man upp och pysslar och försöker vara en människa.
Dock känner jag mig "rörligare" denna graviditet än när jag vänta sonen.
Imorgon blir det barnmorskebesök.
Ska bli spännande det att höra hjärtljuden bland annat.
Sedan läkaren på onsdag och på torsdag går jag in i vecka 40 :)

Nu undrar jag var sommaren än?
Den verkar vara inställd?

Kram

Inga kommentarer: